יום רביעי, 16 במרץ 2016

42 הוא לא גיל כל כך אופטימי, אחרי הכל.

היום אני בן 42 , בדיוק (לפי התאריך הלואזי).
לפני 20 שנה הרגשתי כאב מטלפון סלולרי בפעם הראשונה.
לפני 12 שנים התדרדר מצב הרגישות לקרינה שלי לרגישות קשה. 
לפני 10.3 שנים, חל שיפור קל במצב הרגישות שלי לקרינה. הפכתי לרגיש ברמה בינונית. 
לפני 10 שנים, פתחתי את הבלוג בעברית והפכתי לפעיל מודעות בנושא הרגישות לקרינה ונזקי הקרינה הבלתי מייננת. 
לפני 10 שנים הכרתי את אישתי.
לפני 9 שנים אמרתי לה שהיא תמיד תהיה שנייה לעיסוק שלי במה שהפך למטרת החיים שלי, הפעילות הציבורית בתחום הרגישות לקרינה), ושהיא הבינה שזה לא אומר שאני אוהב אותה פחות.
לפני 8 שנים התחתנתי.
לפני 6 שנים עלה לאויר אתר המידע בנושא קרינה www.norad4u.co.il
לפני 4.5 שנים הפכתי לראשונה לאבא.
לפני 4 שנים עלה לאויר אתר המכירה www.4EHSByEHS.co.il
כבר 3 שנים 100% מהזמן שלי מוקדש לקרינה ורגישות לקרינה.
לפני 1.8 שנים קיבלתי את התואר "אבא" בפעם השנייה.
לפני חודש הבנתי כי אין טעם בלנסות להציל את העולם (מהקרינה). 
לפני חודש הבנתי שאפשר לעזור רק למי שרוצה עזרה.
כל השאר ימשיכו להשתמש בציוד האלחוטי והסלולרי שלהם עד שיהפכו לרגישים לקרינה , או יותר גרוע.
כאשר כולם יהיו רגישים לקרינה , רק אז יגיע השינוי.
עד אז, אנחנו שכבר נפגענו, נמשיך לסבול.

42, הוא לא גיל אופטימי, אחרי הכל. 
מצד שני הוא התשובה לחיים, ליקום ובעצם לכל דבר. 



14 תגובות:

  1. אווף קשה לקרוא, עמיר, אבל בכל זאת אתה דוגמה טובה בשבילנו, איך אפשר להתמודד ולהמשיך בלי להתבכיין. אני מודה לך על כל עזרה ותמיכה. אפשר לומר, שהצלת אותי והיית שם כדי לא ארגיש כל כך לבד. תמשיך בדרכך ותהיה בריא... כמה שאפשר. הרבה אהבה והצלחה. נועה

    השבמחק
    תשובות
    1. מבחינת ההתמודדות האישית הדרך היחידה היא להשאר אופטימי ולעשות הכל כדי להרגיש טוב יותר, יותר מהזמן. מבחינה ציבורית יש לנו חובה לספר את הסיפור שלנו ולשמש מוקדם ידע ומידע למי שרוצה להגן על עצמו ולצמצם את הסיכויים שלו לגורל דומה.
      מצד שני אני כבר לא רואה צורך לשכנע את המכורים. העתיד שלהם כבר ברור והם מביאים אותו על עצמם. בקרוב אצלהם.

      מחק
  2. עמירוש.. אני בעד הקמפיין והעמותה להגדלת השימוש בסלולר.. רק כך נתקדם. לי לקח הרבה פחות זמן להתיאש מהעולם. גל שפועלת ממחשב מושאל מאז שלי שבק ולמי יש כוח לסדר הגדרות כשהכל כואב... ותודה על הכל. ומזל טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. גם תחשבי שלא יהיה בעיה לקבל מימון לעמותה בעד הגדלת השימוש בסלולרי.

      מחק
    2. בעד הגדלת שימוש בסלולרי??? בעד ? הבנתי נכון?

      מחק
    3. הדברים נכתבו בציניות אבל תחשיבי על זה רגע, ככל שיהיה יותר שימוש, יותר אנשים יפגעו יותר מהר ואז אולי האנושות תבין שהשימוש בסלולרי ובאלחוטי הוא שגיאה.

      מחק
  3. עמיר מזל טוב. ולמרות זאת היו רבים וטובים שהמשיכו לפעול, מתוך הידיעה שהם הקדימו את זמנם. אולי את ההווה אי אפשר לשנות, אבל אפשר לקרב אלינו קצת את העתיד, ואם לא למענינו אז למען הילדים. מאחלת לך (ולי) שנוכל להמשיך למצוא יופי ושמחה במאה העשרים ואחת (הדי נוראית), ושנוכל להעניק יופי ושמחה ועתיד אופטימי לילדינו. הדס

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום הדס. אני לא מתכוון להפסיק. זו לא עבודה. לא בחרתי את העיסוק בזה, העיסוק הוא הדרך שלי להתמודד, להלחם חזרה, לעזור לאחרים ובכך לעזור לעצמי. לכל אחד מאיתנו יש חובה מוסרית לעשות זאת, להקדים אפילו בקצת את השינוי, לעזור למי שרוצה וצריך.
      האופציה השנייה אינה באה בחשבון. לא אלך בשקט אל החושך.
      לפעמים זה פשוט מתיש, אז מוציאים קיטור ונחים קצת.
      אחרי יומים חוזרים עם דם בוער.
      בברכה
      עמיר

      מחק
  4. עמיר, אכן 42 היא התשובה לחיים ולכל דבר (החיים היקום וכל השאר) ועדין יש סיבה להיות אופטימי כי העולם מתקדם ולא ניתן לרמות את כל האנשים כל הזמן. אנשים מתפכחים מהאשליות שמוכרת להם תעשיית הסלולר ולומדים מתוך מקורות בלתי תלויים על נזקי הקרינה. המהפכה בפתח, היא כבר ממש כאן. אפשר לחוש אותה באויר. ועדין, אפשר לעזור רק למי שרוצה. לקחת את זה בקלות. הרבה הצלחה במאבק של כולנו בני האדם ובמיוחד רגישי הקרינה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בנתיים רוב האנשים מכורים.
      נמשיך לעזור לאלה שרוצים עזרה.

      מחק
    2. נכון. את זה למדתי בתור עו"ס בעבודה שלי עם נרקומנים, מתמכרים לסמים. אי אפשר להציל אותם, אם הם לא רוצים בעצמם להיעזר. אי אפשר. רק הבן אדם עצמו יוכל להחליט החלטה, ואז, אפשר לעזור לו.

      מחק
    3. היום הסתובבתי עם חברים בחיפוש בית למגורים. כל האנשים חוץ מאיתנו היו עם סמרטפון דור 4, משדרים משדרים משדרים, אי אפשר היה להתקרב אליהם. אני מקווה בשבילי ובשביל הילדים שלי שאם הקרינה מסוכנת (ואני חושב שכן) , אז אמן שזה יתפוצץ עוד חצי שנה ואנשים יתחילו ליפול ברחובות. אם זה יהיה תהליך איטי, אני לא אשרוד אותו.

      מחק
  5. בס"ד



    מסכימה עם כל מה שכתבתם. הלוואי שתהיה התפכחות הכי מהירה שאפשר מההתמכרות המטורפת הזאת. ובאמת רק לשמור על אופטימיות ומחשבות טובות כדי להישאר בריאים כמה שאפשר.
    תודה על כל העבודה הנהדרת שלך עמיר ויום הולדת שמח!

    השבמחק