יום שישי, 1 באפריל 2016

עיכוב בפריסה של מונים חכמים בבריטניה - הכל חוץ מבריאות

עיכוב בפריסה של מונים חכמים בבריטניה. במאמר ביקורת זה לא תמצאו מילה אחת על הסכנה הבריאותית במונים החכמים אבל כן תמצאו מגוון סיבות למה בפריסה בבריטניה נחשבת ככשלון עד עכשיו.

בין השאר: 
* התקנה של סוגים שונים של מונים ללא אחידות.
* ירידה במחירי החשמל
* הדור של המונים שהותקן נחשב כבר "מיושן"
* הדור החדש של המונים עדיין אינו בשל.
* כאשר הותקנו המונים שעכשיו נחשבים מיושנים, הטכנולוגיה לא הייתה בוגרת.
* בעיות אבטחת מידע ורשת קשות.

2 תגובות:

  1. נראה שלמישהו יש אינטרס כלכלי חזק מאוד לפרוס את המונים ה"חכמים" אחרת היו מגלים איפוק עד לסיום פיתוח של המוצר. על כן יש להם אינטרס להתעלם גם מבעיות אחרות כולל השלכות בריאות.
    מיכאל פלג

    השבמחק
    תשובות
    1. תעשיית המונים החכמים, היא חלק ממה שקוראים לו "הקלין טק" . בעולם בו אפליקציות בסלולרי מחליפות כל מכשיר אלקטרוני (לפחות בערך) שוק האלקטרוניקה בקריסה. המונים החכמים והאינטרנט של הדברים הם מנועי הצמיחה של שוק האלקטרוניקה בשנים הבאות והישרדותן של חברות טכנולוגיה רבות תלויה בהצלחת המונים החכמים או לפחות בדחיפתם לציבור. התעשיה שלא מצליחה לדחוף מוצרים חדשים לציבור עצמו עושה זאת עכשיו דרך הראשויות והשוק הממשלתי. כאשר ממשלה מכריחה את האזרח להיות צרכן של טכנולוגיה שהוא לא באמת הולך לעשות בה שימוש (פחות מ5% ישתמשו בכלל הטכנולוגיה של המונים לחיסכון בחשמל או בכלל ידעו להכנס לאתר או להבין את הדוחות החכמים של הצריכה שלהם) זו למעשה הונאה. הונאה שיש בה המון כסף , לכל מי שקרוב לשולחן מקבלי ההחלטות.

      מחק