יום רביעי, 22 ביוני 2016

כנס בחיפה בנושא "טכנולוגיות מידע ותקשורת במערכת החינוך בחיפה" - נשארתי בחוץ

לפני כחודש הוזמנתי על ידי גורמים בעריית חיפה לכנס בנושא 
"טכנולוגיות מידע ותקשורת במערכת החינוך בחיפה". 
הכנס התקיים בצהורי היום בבית אבא חושי בחיפה. 
נועד לדון ולעסוק בנושא השפעות הבריאותיות של טכנולוגיות תקשורת, בפריסת רשתות מחשבים בבתי הספר ושימוש בטכנולוגיות מידע בבתי הספר.
להלן ההזמנה:
פיניתי והקדשתי לכך את היום. 
אני לא אוהב לצאת מהבית ולסבול מהקרינה אבל בשביל לספר לאחרים על הרגישות לקרינה וכדי לנסות להסביר מדוע הכנסת 80 מקורות קרינת רדיו לכיתה זהו רעיון רע מאוד ומדוע יש להשתמש ברשת קוית ולא אלחוטית ולאסור שימוש בסלולרי בבתי הספר, אני מוכן לסבול כמה ימים (לא רק ביום הכנס אני בדרך כלל מרגיש רע, אלא גם בימים שאחריו).
נסעתי כל הדרך מביתי הממוגן קרינה בהרצליה לחיפה. כל הדרך רצופת האנטנות, דרך שהיא קשה מאוד מבחינתי.
הגעתי כחצי שעה לפני הכנס ולאחר התאוששות קלה, ניגשתי לעמדת הרשום. 
שם התברר לי כי אני לא רשום ואין לי אישור להשתתף בכנס. 
איך זה קרה שאלתי את מי שהזמין אותי?
פניו ענו ברמיזה.
אני לא מאלה שבאים למקומות שלא מזמינים אותי אליהם ודורשים להכנס. 
אני לא מאלה שעושים בלגן ואני לא מאלה הופכים שולחן.
אני מאלה שעושים . אלא שכותבים ואלה שבכל פעם שמנסים להשתיק אותם הם אומרים את הדברים שלהם יותר חזק ליותר אנשים. עזרו לי והפיצו פוסט זה ככל הניתן. 
אני מנחש שלא הכניסו אותי לכנס כנראה מתוך איזו שהוא ויתור פוליטי. אני מנחש שזו הייתה התניה של אחרים להשתתפות שלהם. אולי אנשי משרד הבריאות, אולי אנשי משרד החינוך אולי אפילו גורמים בעיריה שהייתה פעם עירי. 
לא יודע. זה גם לא מעניין אותי יותר מידי. בכנס הזה לא הייתי נוכך, נקודה. הצליח להם, לפחות לבנתיים.
באי הכנס  לא שמעו ממני שהתקן לא מגן והשפעות ביולוגיות מתרחשות ברמות פי אלף נמוכות מרמות שנחשבות על ידי כובעי התקן כבטוחות. באי הכנס לא שמעו ממני כי אות שידור של וייפיי אינו חלש יותר מאות שידור של סלולרי ושלמעשה הם מאוד דומים, ולכן אם יש הגיון באיסור על שימוש בסלולרי אותו הגיון בדיוק חל גם על מערכות WIFI.
באי הכנס לא שמעו ממני שרגישות לקרינה היא נרכשת וכי אם יפרסו אלחוטי בבתי הספר שלהם ולא יאסרו שימוש בסלולרי בבתי הספר שלהם אז הגיוני שרבים מהתלמידים שלהם יהיו תוך שנים ספורות רגישים לקרינה
באי הכנס לא שמעו ממני מה המשמעות של להיות רגיש לקרינה. מה המשמעות של כאבים בלתי פוסקים. מה המשמעות של קריסת הגוף ומערכת החיסון. מה המשמעות של ניתוק מהסביבה, פגיעה ביכולת להסתובב ברחוב, וביחולת שלהיות ליד אנשים אחרים (המשתמשים בסלולרי). על כל זה הם לא שמעו ולכן לא ידעו.

לכן, להלן כמה סרטונים שיסבירו את הנושאים הללו (בימים הבאים אסיים סרטון על מחקרים בתחום):

על התקנים מתוך הדרכה של 42 דקות בנושא הקרינה (החל מ 13m24s)


ומה הרגולטורים אומרים?
קישור להצהרתו של פרופ' סטיליאן גלברג בנוגע לתקן לקרינה מאנטנות סלולריות, אשר אינו מגן, מבוסס על אפקט תרמי בלבד והסבר על חלק קטן מהתופעות וההשפעות של קרינה בלתי מייננת - https://youtu.be/Dlys4SETT3s

קישור להצהרתה של פרופ' סיגל סדצקי בנוגע לתקן לקרינה מטלפונים סלולרים אשר בדומה לתקן לקרינה מאנטנות מבוסס על אפקט חום, אינו מגן, שרירותי ואינו בריאותי - https://youtu.be/dGq28278Pt0
הצהרה נוספת של פרופ' סדצקי בתוכנית של פרופ' רפי קרסו - https://youtu.be/0et9YGKnrTI?t=7m17s

האם בדיקות הקרינה בבית הספר נכונות ? האם באישור המשרד? האם התוצאות מראות על רמות בריאות? 
ראו את הסרטון הבא והבינו שהכל שרירותי , לא בדוק, לא בריא ושאף אחד לא לוקח ולא יקח אחריות, אבל בנתיים פורסים וייפיי בבתי הספר ומרגיעים את ההורים ואת המורים.



איך לזהות שאתם הופכים לרגישים יותר לקרינה?



5 תגובות:

  1. באי הכנס לא שמעו אותך, כי הכנס לא נועד לאפשר דיון ציבורי פתוח. הוא משרת אינטרס מסויים, קידום תכניות, ולכן הם לא יכולים לאפשר שום הפרעה לתכנית שלהם.

    צר לי על ההקרבה האישית שלך ועל עגמת הנפש, לא פחות מההשתקה המכוונת המונעת מהציבור לדעת את האמת.

    השבמחק
    תשובות
    1. צודק, אבל בכל מקרה מקומם מאוד ביחוד לנוכח העובדה שאני לא בא למקומות שלא מזמינים אותי, לכנס הזה הזמינו אותי. ואז למישהו לא היה מתאים שאני (ופעילים אחרים שזיהיתי שם) יכנסו ויתנו צד אחר של האמת, את הצד הנכון.

      מחק
  2. שלום עמיר,
    זה שלא רצו אותך שם אומר שהם יודעים שיש לך מה לומר. ראה בזה מחמאה מצידם באשר ליכולתך להציג את הנושא באופן מיהמן ומובן לקהל.
    ברכות,
    מיכאל

    השבמחק
    תשובות
    1. לא הייתי מפריז ביכולות שלי, ביחוד לאחר שעה וחצי של נסיעה בכבישי הקרינה של הארץ. יותר הגיוני שהם רצו סביבה סטרילית כדי לקבל את ההחלטות שמבחינתם היו טובות.

      מחק
  3. כל הכבוד על ההתמדה והעשייה, שגם כשהיא פחותה בגלל הקרינה בדרכים, היא עדיין טובה ומועילה.. חבל שהסבל היה לשווא ובעיקר חבל שלא שמעו אותך. אולי בפעם הבאה. אולי לא.. מי יודע. אבל בהצלחה

    השבמחק