יום שלישי, 13 בדצמבר 2016

הפסקת שידור\פליטת קרינה מטלוויזיות חכמות של SAMSUNG

חברת SAMSUNG הצליחה בשנים האחרונות לשפר מאוד את איכות המוצרים שלהם, במיוחד בתחום הטלוויזיות. היום לדעתי הם הקנייה הכדאית ביותר (בתחום הטלוויזיות), פרט לנושא אחד קטן, כמה וכמה טלוויזיות שלהם שבדקתי פולטות קרינת רדיו או קרינה בתדרי ביניים כל הזמן (ראיתי את זה גם במזגן שלהם ובחו"ל יש גם מקררים אלחוטיים). אם בגלל בעיות בתכנון או בגלל תכונות המכשיר. 

בעיות בתכנון המכשיר - בעבר ראיתי כמה טלוויזיות שלהם אשר למרות שלא הייתה להן שום תכונה אלחוטית ידועה פלטו קרינה בעצמה נמוכה ובתדרים גבוהים מהלוח האלקטרוני. בחלק מהמקרים פתחתי את הטלוויזיות והשתמשתי במיגון מיוחד כדי לצמצם את החשיפה. מדובר במקרה הזה על רמות נמוכות שיפריעו רק לרגישים לקרינה. שימו לב כי מיגון שכזה פוגע באחריות היבואן.

טלוויזיות חכמות אלחוטיות - במקרים נוספים ראיתי טלוויזיות חכמות של היצרן , אשר גם כאשר חוברו לרשת קווית, לא ניתן היה לכבות את הרשת האלחוטית בהן והטלוויזיה המשיכה לסרוק ולשדר כל כמה שניות. עד לא מזמן ניתן היה לרכוש טלוויזיות לא חכמות ובכך לא להכניס את עצמך לבעיה הזו. לכל דגם חכם היה דגם מקביל ללא רשת אלחוטית וללא דפדפן. לאט לאט נראה שפוחת מבחר הדגמים הלא אלחוטיים. במקרה שאתם רוצים לרכוש טלוויזיה של סמסונג, או בגלל שאין כבר דגם מקביל לא אלחוטי, או בגלל שאתם מעוניינים בטלוויזיה חכמה בחיבור חוטי אך ללא קרינה (בגלל רגישות או מודעות לקרינה ולנזקיה) ניתן לנסות את שתי הפתרונות הבאים (לא בטוח שתצליחו):

פתרון ראשון: ניסיון לכבות את הרשת האלחוטית דרך ממשק המשתמש וההגדרות המכשיר:

פתרון שני: הוצאת רכיב הרשת האלחוטית מהטלוויזיה. שימו לב כי הפתרון הזה דורש פירוק הטלוויזיה והוצאת הכרטיס רשת האלחוטי על ידי בעל מקצוע. שימוש לב כי המשמעות של צעד זה הוא עיבוד האחריות של היבואן. כמו כן לא בטוח שהדבר יעבוד בכל טלוויזיה ואפשרי שאחרי ביצוע השינוי הטלוויזיה לא תעבוד, לכן תמיד תמיד תמיד בצעו את השינוי בצורה הפיכה, כך שתוכלו לחזור לחבר את הרכיב. 



2 תגובות: