יום ראשון, 9 באפריל 2017

יותר גולשים באמצעות הסלולרי מאשר באמצעות מחשב

לפי הכתבה באתר מעריב, יש היום יותר גולשים ברשת האינטרנט מציוד עם מערכת הפעלה אנדרויד(סלולרי בעיקר) מאשר וינדוס( מחשב ).
המגמה הזו מתקיימת כבר כמה שנים בהם אנשים מוותרים על חיבור לטלפון קווי בביית וחיבור קווי לרשת האינטרנט ועושים שימוש רק בסלולרי. בכך הם חוסכים כסף בטווח הזמן הקצר אבל מגדילים משמעותית את החשיפה שלהם לקרינה מהסלולרי. הדבר מחזק גם את ההתמכרות שלהם והתלות שלהם בסלולרי. 
בזמן האחרון מגיעים אלי יותר ויותר רגישים לקרינה שאין להם בכלל טלפון חוטי או חיבור חוטי לרשת. כאשר הם מתחילים להרגיש רע מהקרינה והם נדרשים ללמוד ולקרוא מהאתר שלי ברשת (www.norad4u.co.il) , אך לא באמצעות הסלולרי המכאיב, הם עובדים עצות. הם אינם רוצים ואינם זוכרים מה צריך לעשות כדי לגלוש ברשת בצורה חוטית ובטוחה או לדבר ללא קרינה וללא כאבי ראש. רבים מהם משגרים אלי את האמרה "אבל אין לי חיים בלי הסלולרי" (עכשיו שאתה רגיש לקרינה אין לך חיים בגלל הסלולרי) או "אבל כולם משתמשים בסלולרי" (ואכן הרבה מאוד מהם מרגישים כבר כאבים בעת שימוש או ירגישו בקרוב).
השבוע קראתי המלצה של בחור הנוסע ברכבת לראות סרטים בסטרימינג דרך הסלולרי, מה שמעביר לו את הזמן בנסיעה ברכבת. אותו בחור לא יודע שמה שהוא עושה מקרין אותו ואת הסובבים אותו (גם הם בטוח מוסיפים קרינה משל עצמם) בצורה גבוהה יחסית, בייחוד אם הוא משתמש בתקשורת דור רביעי בטכנולוגית LTE. זו עוד דוגמה לשימוש בסלולרי בצורה שמי שהמציא אותו לא היה יכול בכלל לנחש ושחושף את המשתמשים המכורים לקרינה גבוהה במיוחד למשך זמן רב.
הגידול בגלישה ובשימוש בסלולרי מביא לעוד צרה, הצורך הגדל בעוד ועוד אנטנות. תזכרו את זה טוב טוב כאשר יקימו לכם עוד אנטנה סלולרית מול הבית, לא בשביל הקליטה, אלא כדי לספק יותר תעבורה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה