יום שישי, 23 בפברואר 2018

מחקר ישראלי - רוב ההורים מתנגדים לשימוש בסמרטפונים ללמידה

רוב ההורים מתנגדים לשימוש בסמרטפונים ללמידה, כך עולה מכתבה שפורסמה במעריב. 
בכתבה מתואר בקצרה מחקר שבוצע בישראל וממנו עולה כי 58% מההורים מתנגדים לשימוש ילדיהם בטלפונים חכמים בלמידה. כמו כן מהמחקר עולה כי רק 28% מתוך כלל ההורים מביעים את התנגדותם באופן מעשי.

פרופ' אינה בלאו, מעורכי המחקר טוענת כי "יש פה חוסר הבנה של הורים לגבי הפוטנציאל של הטכנולוגיה לשיפור הלמידה" וקוראת למשרד החינוך לשווק ולהדגים את השימוש בסלולרי להורים. 
אני בדעה כי יש פה חוסר הבנה של פרופ' אינה בלואו ושל משרד החינוך להשפעות הבריאותיות של השימוש בסלולרי וכי הם מסונוורים מהטכנולוגיה. משרד החינוך מבצע כבר במשך שנים מהלכים של הכנסת הטכנולוגיה האלחוטית והסלולריים לבתי הספר בלי לבדוק את השפעתה הבריאותית על התלמידים וצוות המורים (מודדים ציונים ולא כאבי ראש).

ילדים ומורים נפגעים מהקרינה הגבוהה בכיתות האלחוטיות והסלולריות, והם מפתחים כאבי ראש ותסמינים נופסים בעת שימוש ושהיה בסביבה עם סלולריים וציוד אלחוטי. הדרך הקלה ביותר לזהות את התסמינים על הילדים שלכם ולקשר בין התסמינים לקרינה בבתי הספר היא לשים לב האם הילדים מתלוננים על יותר כאבי ראש ותסמינים בימים שהם בתוך הכיתות האלחוטיות והמוקרנות, זאת בניגוד לימים שבהם הם בבית (גם אם יש ציוד אלחוטי בבית יש פחות קרינה מאשר בכיתה עם 40 סלולריים ו40 טאבלטים\לפטופים ושני ראוטרים אלחוטיים) או במקום אחר.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה