יום שישי, 7 בדצמבר 2018

מאיה אלחלל - אשת טכנולוגיה, מנכלית, יועצת, מומחית בטכנולוגיה ועתידנות - יוצאת מארון החשמל!


לפני כחצי שנה מאיה אלחלל דפקה לי בדלת הבית. מאיה היא אשת טכנולוגיה מובילה, מנכלית, יועצת ומומחית בטכנולוגיה ועתידנות. היא הגיעה לפגישת הדרכה על רגישות לקרינה. בפגישה היא סיפרה על התסמינים שלה ועל הבנתה את הקשר שלהם לשימוש בסלולרי. דיברנו על קרינה, על סוגיה השונים, על המאפיינים, על צמצום החשיפה, על מדידה ועל מיגון מפניה. דיברנו גם על מחקרים ומדע ובשולי הדברים דיברנו גם על פעילות ציבורית.
מאיה הבטיחה מהרגע הראשון שברגע שהיא תעמוד בחזרה על הרגלים היא תעשה כל מה שהיא יכולה למען ההכרה ברגישות לקרינה ונזקי הקרינה.

מאז מאיה למדה את החומר, למדה למדוד, לצמצם ולמגן. מאיה מצאה בית נמוך קרינה וסידרה אותו בהתאם לעקרונות צמצום החשיפה ומעבר לטכנולוגיות חוטיות. מאיה החזירה לעצמה את השליטה על החיים וחזרה לתפקד. עקומת הלימוד של מאיה הייתה מאוד מהירה והתוצאות לא אחרו לבוא, מאיה החלה להרגיש פחות רע וכעת יוצאת במתקפה למען אחרים. 

ב 15/11/2018  מאיה נשאה דברים בפני וועדת הפנים והגנת הסביבה בכנסת, במסגרת בדיון בנוגע לנפגעי הקרינה בבית הספר אורט חולון ש20 מטר מולו הותקנו אנטנות סלולריות על גבי תורן
דבריה היו ברורים ומדויקים. 


כמה ימים מאוחר יותר ב19/11/2018 הופיע מאיה בתוכנית הבוקר  "בוקר אור"  גם הפעם דבירה היו מדויקים.



ביום שבת ה 1/12/2018 יצאה מאיה בפוסט בפיסבוק בעברית ובאנגלית בו היא יוצאת מארון החשמל (כינוי למצב בו רגיש לקרינה מספר לעולם על מחלתו) והסבירה את מה שעובר עליה בחודשים האחרונים, מקריסה טוטאלית דרך למידה, מדידה, צמצום חשיפה, מיגון, ועד השתפרות המצב. 


השבוע ב 2/12/2018 הופיע סיקור של הפוסט באתר MAKO   -
https://www.mako.co.il/nexter-news/Article-b10b448ab4e6761006.htm


אתמול הופיעה מאיה גם בתוכנית NEXT בערוץ MAKO עם דרור גלוברמן (החל מדקה 09:20) - 



בתמונה - מאיה בתוכנית NEXT של MAKO 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה