יום שישי, 17 ביוני 2016

הסלולרי של סטיבן קינג - הסרט

תמונות מויקופדיה  
  

אני כבר לא זוכר איך ולמה, אבל בשנת 2006, שנתיים לתוך הרגישות לקרינה, לדעתי עוד בהיותי במצב יחסית קשה (של רגישות לקרינה, כאבים כל הזמן ומכל מקור קרינה), קראתי את הספר "סלולרי" של סטיבן קינג. היה זה לאחר שקראתי כמה דברים שלו וחיפשתי עוד. הספר עצמו לכד אותי ומשך אותי פנימי לעולם פוסט אפוקליפטי של אנשי סלולר אלימים שעברו שינוי תודעתי, ויתרו על האינדיוידואליות שלהם והפכו, בהתקף פסיכוטי, לעדר טלפאתי בעל תבונה רשתית. הספר טלטל אותי. היתכן שסטיבן קינג רואה את מה שאני רואה? היתכן שראה זאת קודם? היתכן שמהקצה השני של העולם בא אדם, ראה את הנולד וכתב על זה ספר, ועכשיו אני קורא את זה ב2006 כאשר אני כבר רואה את הניצנים של האפוקליסה מצדדי ואני מנוע מלהצטרף לעדר?
אז נכון שכל אחד יכול לקרא ספר ולשים בתוכו את העולם שלו. נכון שסטיבן כותב טוב אבל מאוד פתוח ומשאיר המון מקום לקורא. אבל הספר הזה הוא ספר חובה לכל פעיל, לכל רגיש לקרינה ולכל מי רואה את ראשוני העדר חולפים ברחוב טבועים בתוך הסלולרי שלהם, כאשר הגוף שלהם נראה כמו סימן שאלה על עצם קיומנו כחברה. 
עכשיו ב2016, 10 שנים אחרי הספר, יוצא הסרט. מי שרוצה לראות שיחפש בגוגל "CELL לצפיה ישירה".
הסרט לא טוב כמו הספר , אבל עדיין מעניין, נוקב ואפילו מהנה במידה.

פרומו - 



4 תגובות:

  1. תודה.. הספר די אזל ואינו בחנויות, לצערי

    השבמחק
  2. אין חדש בעולם נבואות הזעם. מזל שזה לא מתממש, בנתיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מי אמר שלא מתממש? תסתכל פעם על המכורים, הם יותר אלימים, יש להם תבונה רשתית, פחות ורבלים, פחות אינדיוידואליזים, כל הזמן בתוך המכשיר.
      הסבטקסט של הספר כבר מתקיים שנים.

      מחק