יום שני, 25 בינואר 2016

ביקור בהר , ביקור אצל ההר

הבהרה - זהו פוסט רגשי משהו, לסיכום הדיון לחצו כאן - http://norad4uh.blogspot.co.il/2016/01/25-10-2016-wifi.html

היום הייתי בכנסת וראיתי שוב, נציגים של משרד החינוך משקרים לחברי הוועדה, לחברי הכנסת ולציבור.
ראיתי מנהלי בתי ספר מהללים פרויקט שיביא לאלפי ילדים רגישים לקרינה (כבר יש נפגעים בשטח).
משבחים את הפרויקט כי הוא "מגניב", כי יש בבתי הספר שלהם טאבלטים , כי אפשר להתחבר לרשת מכל כיתה וכי הם קיבלו מענקים של רבע מיליון ש"ח לכל בית ספר.
ראיתי את ראש הפרויקט נותן פרשנות יצירתית לכל דבר שאומרים לו, מספר לעצמו ולסובבים סיפורים, מאמין בהם וגורם לאחרים (גם לבג"ץ) להאמין להם. 
ראיתי (שוב) שהוא לא עוצר כאשר מנסים לעצור אותו , לא עוצר כאשר מדווחים לו על נפגעים, לא עוצר כאשר מסבירים לו שבדיקות הקרינה שהוא עושה לא נכונות ולא עוצר כשאומרים לו שהתקן לא מגן. 
ראיתי שנציגת משרד הבריאות סיפרה ליושב ראש הוועדה שהתקן (זה שכולם סומכים עליו) מבוסס על חום, שיש השפעות ביולוגיות בחשיפה לקרינה שאינם קשורים לחום ושלגבי הנזקים הבריאותיים שיגיעו בהמשך הם פשוט עוד לא יודעים.
ראיתי שכאשר יושב ראש הוועדה שאל האם יש ליווי של משרד הבריאות את הפרויקט היא ענתה שלא, אין (ניסוי  בבני אדם ללא מדידה)!  ליושב ראש הוועדה אף מכסה המנוע, אבל בסוף הוא המשיך את הישיבה ולא נראה לי שהמסר עבר
ראיתי איך כולם מסביבי משתמשים כמכורים בסמרטפון שלהם, אוהבים אותו, מתים עליו, לא יכולים דקה בלעדיו. 
ראיתי הכל והקאתי קצת בפה. תחושת כבס חזקה אחזה בי.



בתמונה - ביקור בהר - עגום

ביקור בהר - נושאי המגבעת (המילים כל כך לא ברורות שאפשר לחבר לכל דבר, ביחוד כאשר המוזיקה מתארת בדיוק את מה שאני מרגיש כרגע. יש שם גם משהו על דיון ועל צחוק ועל ביקור בהר, ואני כרגע מהמישור).

אה ובדרך חזרה ראיתי קצת שלג על הכביש. 
בתמונה - שלג על הכביש




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה